1. Onako kako jeste i onako kako bi trebalo biti
  2. U korak s vremenom
  3. SecuriTeam
  4. Nikad od mene zavodnice ili kako ‘kupiti’ ljepotu
  5. Bihaćka grupa NO ONE`S EVER: Ostvarenje grunge muzičkog sna i najava dokumentarca
  6. Prirodna kozmetika – Istine i zablude
  7. Ženska ljepota
  8. NICHIM IZAZVAN: Kod žena me odbije nedostatak ambicije ili ambicija bez pokrića
  9. Hardware, Mreža i Redundacija
  10. Video nadzor
  11. Sedam važnih razgovora koje morate obaviti prije braka
  12. Dadilja u vašem domu
  13. To je moj grad
  14. Betonske kanalice HAURATON
  15. Svjetlana
  16. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  17. Smijte se, sebi se smijete
  18. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  19. Sumatra – vremeplovna lađa
  20. Sex
  21. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  22. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  23. Smisao postojanosti
  24. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  25. Mirisni tragovi jeseni
  26. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  27. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  28. Zašto žene padaju na loše dečke?
  29. Uspješna mama i eko projekat
  30. Mrzimljupci
  31. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  32. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  33. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  34. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  35. Should I stay or should I go?
  36. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  37. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  38. Teferič koji ne prestaje
  39. Alex Cross
  40. Skyfall
  41. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  42. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  43. Httpool Online Advertising
  44. DVB-s očima ovisnika
  45. The Chosen One
  46. City break: Amsterdam
  47. Legenda o padu Troje
  48. Sjeverna Baskija
  49. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  50. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  51. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  52. Naš BOT na naličju mjesta
  53. Ljepota dolazi iz frižidera!
  54. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  55. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  56. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  57. Zelenooka romantičarka
  58. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  59. Halali nam Zuko!
  60. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  61. Razgovor trojice
  62. Prosjak i gospodin
  63. Kids Land mame i njihove djevojčice
  64. Kokuz
  65. Glas Naroda
  66. Istina
  67. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  68. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  69. Čudna jada od betonskog grada
  70. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  71. Pravda za očeve
  72. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  73. Parkovi – pluća demokratije
  74. Grad ili opština, pitanje je sad
  75. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  76. DOPLER: pomak ka prirodi!
  77. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?
čet, okt 17, 2019
  1. Onako kako jeste i onako kako bi trebalo biti
  2. U korak s vremenom
  3. SecuriTeam
  4. Nikad od mene zavodnice ili kako ‘kupiti’ ljepotu
  5. Bihaćka grupa NO ONE`S EVER: Ostvarenje grunge muzičkog sna i najava dokumentarca
  6. Prirodna kozmetika – Istine i zablude
  7. Ženska ljepota
  8. NICHIM IZAZVAN: Kod žena me odbije nedostatak ambicije ili ambicija bez pokrića
  9. Hardware, Mreža i Redundacija
  10. Video nadzor
  11. Sedam važnih razgovora koje morate obaviti prije braka
  12. Dadilja u vašem domu
  13. To je moj grad
  14. Betonske kanalice HAURATON
  15. Svjetlana
  16. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  17. Smijte se, sebi se smijete
  18. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  19. Sumatra – vremeplovna lađa
  20. Sex
  21. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  22. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  23. Smisao postojanosti
  24. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  25. Mirisni tragovi jeseni
  26. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  27. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  28. Zašto žene padaju na loše dečke?
  29. Uspješna mama i eko projekat
  30. Mrzimljupci
  31. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  32. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  33. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  34. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  35. Should I stay or should I go?
  36. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  37. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  38. Teferič koji ne prestaje
  39. Alex Cross
  40. Skyfall
  41. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  42. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  43. Httpool Online Advertising
  44. DVB-s očima ovisnika
  45. The Chosen One
  46. City break: Amsterdam
  47. Legenda o padu Troje
  48. Sjeverna Baskija
  49. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  50. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  51. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  52. Naš BOT na naličju mjesta
  53. Ljepota dolazi iz frižidera!
  54. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  55. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  56. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  57. Zelenooka romantičarka
  58. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  59. Halali nam Zuko!
  60. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  61. Razgovor trojice
  62. Prosjak i gospodin
  63. Kids Land mame i njihove djevojčice
  64. Kokuz
  65. Glas Naroda
  66. Istina
  67. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  68. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  69. Čudna jada od betonskog grada
  70. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  71. Pravda za očeve
  72. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  73. Parkovi – pluća demokratije
  74. Grad ili opština, pitanje je sad
  75. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  76. DOPLER: pomak ka prirodi!
  77. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?

i tako obezbijedi svim majkama posebne eko pelene i proizvode za bebu.

Amila Prašljivić je nakon dugo očekivane i čuvane trudnoće s drugim djetetom, novorođenom članu porodice željela obezbijediti samo najbolje. To je podrazumijevalo i kupovinu platnenih pelena. Međutim, ubrzo je shvatila da je u Bosni i Hercegovini gotovo nemoguće kupiti pelene koje se na tržištima drugih zemalja već odavno nude. Mnogi proizvođači ne isporučuju u BiH, a u regionu je izbor mali i pelene su relativno skupe.

,,Poučena vlastitim iskustvom, odlučila sam pokrenuti projekat Ekobeba, koji će imati za cilj da obezbijedi kvalitetnu i povoljnu ponudu svim majkama koje žive u BiH i to na način da uz prodaju pelena ponudimo i sadržaje u vidu edukacije o dobrobiti korištenja platnenih pelena i podršku nakon kupovine, odnosno tokom korištenja,” objašnjava Amila Prašljivić.

Zahvaljujući podršci koju je imala, projekat je ugledao svjetlo dana u maju prošle godine kada Ekobeba počinje s radom.

S obzirom da se radi o veoma pozitivnom projektu, Amilina ideja je prihvaćena s odobravanjem, ali istovremeno sa dozom nepovjerenja i straha u uspjeh obzirom da je vrlo teško približiti korištenje platnenih pelena majkama koje pripadaju generaciji koja uopće nije svjesna postojanja alternative jednokratnim pelenama. Sami roditelji obično prolaze nekoliko faza prilikom prihvatanja ovih proizvoda.

,,Najteža i obično najduža faza je ona prva, kada uopće razmišljaju o kupovini makar jedne platnene pelene kako bi probali. Nakon što se odluče za kupovinom jedne, ubrzo slijedi i ponovljena narudžba sa većom količinom. Razlike u korištenju postoje. Kako sam već navela u opisu prednosti, roditelji primijete pozitivne razlike. Oni koji koriste platnene pelene obično više nikada ne kupuju jednokratne, ” objašnjava Amila.

Ipak, projekat je se pokazao veoma uspješnim, jer sve više roditelja rado odabere eko pelene. Onda kada apsolviraju činjenice o prednosti korištenja platnenih pelena, uviđaju koliko one imaju pozitivan efekat na očuvanje zdravlja djeteta.

”Platnene pelene su sačinjene od materijala koji upijaju vlagu bez da sadrže kakve sadrže bilo kakve dodatne hemikalije koje bi poboljšale proces upijanja. Majke mogu da odaberu niz proizvoda koji su sačinjeni od različitih materijala: pamuka, bambusa, mikrovlakana ili organskog pamuka. Pelene su apsolutno prilagođene potrebama beba, a mekana platna koja dolaze u dodir sa kožom bebe omogućavaju apsolutnu udobnost,” objašnjava Amila Prašljivić.

Na Zapadu se sve više roditelja odlučuju upravo za ovakve proizvode, a jedan od razlog jeste i efekat uštede u kućnom budžetu, ali i u ekološkom smislu.

,,Korištenjem platnenih pelena se uštedi oko 90 posto iznosa koji se u prosjeku troši na kupovinu jednokratnih pelena. Ukoliko se udubimo u cifre, taj iznos je zastrašujućih od 2.500 do 3.000 KM po jednom djetetu. Ekološki efekat je očigledan. Nema odlaganja smeća koje po količini koja se odlaže na godišnjem nivou predstavlja trećeg po redu zagađivača planete. Jednoj jednokratnoj peleni u prosjeku treba oko 500 godina da bi se razgradila, a tek su prije nekoliko decenija puštene u masovnu upotrebu na tržištu. Između ostalih pozitivnih efekata korištenja, izdvaja se i činjenica da djeca koja koriste platnene pelene ranije stiču navike korištenja tute i prestaju nositi pelene, u prosjeku oko godinu dana ranije u odnosu na djecu koja koriste jednokratne pelene”, objašnjava Amila Prašljivić.

Kao zaposlena mama, Amila nastoji da što je moguće više uspješno uskladi privatni život i posao. U svemu tome najveću podršku joj pružaju porodica i prijatelji.

,,Svoje ideje i ciljeve nastojim približiti svojoj porodici i prijateljima. Kada imate sa druge strane podršku i razumijevanje, u vama se rodi još veća snaga i strpljenje. Poslovni i privatni život koliko god da težim razdovojiti, on na kraju opet bude jedan svijet. Međutim, oduvijek sam znala da sam prvo majka, a onda i poduzetnik. Mnogo važnije je osjećati se sretnim nego uspješnim, ” objašnjava ona.

Sam projekat se razvija u pozitivnom smjeru. Krenuvši od prodaje platnenih pelena, Ekobeba je ubrzo postala zastupnik nekoliko svjetskih brendova koji do sada nisu bili dostupni bh. tržištu. Odnedavno su pokrenuli i suradnju sa velikim proizvođačima koji šiju za njihove potrebe, sa ciljem da vremenom izgrade vlastiti brend poznat po dobroj kvaliteti, dostupnim cijenama i dobroj postprodajnoj podršci.

Svaki dobar projekat kreće od ideje, ali najvažnije je znati šta želite postići u životu, govori Amila te dodaje da je također jako važno imati realne i ostvarive ciljeve. Nakon što znate kamo idete, potrebno je samo koračati i vremenom ćete doći do cilja.

Stoga, imate li dobru ideju, nemojte se bojati prepreka, nego je učinite jednostavnom i realnom. Neka vam inspiracija bude i ova priča o mladoj uspješnoj ženi koja služi kao pozitivan primjer kako se i dobre stvari dešavaju u našoj okolini a pokreću ih upravo pojedinci.

Popularno

TAGS

Archivies

Popularno

TAGS

Archivies