1. Avon Anew Vitale set za njegu kože
  2. Elma Porobić: Tamo gdje se čuje smijeh
  3. Kada odvesti dijete prvi put oftalmologu?
  4. Top Model
  5. Enis Bešlagić: Rođeni šarmer
  6. Vježbanje i mršavljenje
  7. Onako kako jeste i onako kako bi trebalo biti
  8. U korak s vremenom
  9. SecuriTeam
  10. Nikad od mene zavodnice ili kako ‘kupiti’ ljepotu
  11. Bihaćka grupa NO ONE`S EVER: Ostvarenje grunge muzičkog sna i najava dokumentarca
  12. Prirodna kozmetika – Istine i zablude
  13. Ženska ljepota
  14. NICHIM IZAZVAN: Kod žena me odbije nedostatak ambicije ili ambicija bez pokrića
  15. Hardware, Mreža i Redundacija
  16. Video nadzor
  17. Sedam važnih razgovora koje morate obaviti prije braka
  18. Dadilja u vašem domu
  19. To je moj grad
  20. Betonske kanalice HAURATON
  21. Svjetlana
  22. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  23. Smijte se, sebi se smijete
  24. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  25. Sumatra – vremeplovna lađa
  26. Sex
  27. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  28. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  29. Smisao postojanosti
  30. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  31. Mirisni tragovi jeseni
  32. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  33. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  34. Zašto žene padaju na loše dečke?
  35. Uspješna mama i eko projekat
  36. Mrzimljupci
  37. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  38. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  39. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  40. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  41. Should I stay or should I go?
  42. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  43. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  44. Teferič koji ne prestaje
  45. Alex Cross
  46. Skyfall
  47. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  48. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  49. Httpool Online Advertising
  50. DVB-s očima ovisnika
  51. The Chosen One
  52. City break: Amsterdam
  53. Legenda o padu Troje
  54. Sjeverna Baskija
  55. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  56. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  57. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  58. Naš BOT na naličju mjesta
  59. Ljepota dolazi iz frižidera!
  60. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  61. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  62. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  63. Zelenooka romantičarka
  64. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  65. Halali nam Zuko!
  66. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  67. Razgovor trojice
  68. Prosjak i gospodin
  69. Kids Land mame i njihove djevojčice
  70. Kokuz
  71. Glas Naroda
  72. Istina
  73. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  74. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  75. Čudna jada od betonskog grada
  76. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  77. Pravda za očeve
  78. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  79. Parkovi – pluća demokratije
  80. Grad ili opština, pitanje je sad
  81. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  82. DOPLER: pomak ka prirodi!
  83. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?
pet, dec 6, 2019
  1. Avon Anew Vitale set za njegu kože
  2. Elma Porobić: Tamo gdje se čuje smijeh
  3. Kada odvesti dijete prvi put oftalmologu?
  4. Top Model
  5. Enis Bešlagić: Rođeni šarmer
  6. Vježbanje i mršavljenje
  7. Onako kako jeste i onako kako bi trebalo biti
  8. U korak s vremenom
  9. SecuriTeam
  10. Nikad od mene zavodnice ili kako ‘kupiti’ ljepotu
  11. Bihaćka grupa NO ONE`S EVER: Ostvarenje grunge muzičkog sna i najava dokumentarca
  12. Prirodna kozmetika – Istine i zablude
  13. Ženska ljepota
  14. NICHIM IZAZVAN: Kod žena me odbije nedostatak ambicije ili ambicija bez pokrića
  15. Hardware, Mreža i Redundacija
  16. Video nadzor
  17. Sedam važnih razgovora koje morate obaviti prije braka
  18. Dadilja u vašem domu
  19. To je moj grad
  20. Betonske kanalice HAURATON
  21. Svjetlana
  22. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  23. Smijte se, sebi se smijete
  24. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  25. Sumatra – vremeplovna lađa
  26. Sex
  27. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  28. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  29. Smisao postojanosti
  30. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  31. Mirisni tragovi jeseni
  32. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  33. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  34. Zašto žene padaju na loše dečke?
  35. Uspješna mama i eko projekat
  36. Mrzimljupci
  37. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  38. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  39. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  40. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  41. Should I stay or should I go?
  42. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  43. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  44. Teferič koji ne prestaje
  45. Alex Cross
  46. Skyfall
  47. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  48. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  49. Httpool Online Advertising
  50. DVB-s očima ovisnika
  51. The Chosen One
  52. City break: Amsterdam
  53. Legenda o padu Troje
  54. Sjeverna Baskija
  55. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  56. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  57. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  58. Naš BOT na naličju mjesta
  59. Ljepota dolazi iz frižidera!
  60. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  61. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  62. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  63. Zelenooka romantičarka
  64. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  65. Halali nam Zuko!
  66. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  67. Razgovor trojice
  68. Prosjak i gospodin
  69. Kids Land mame i njihove djevojčice
  70. Kokuz
  71. Glas Naroda
  72. Istina
  73. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  74. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  75. Čudna jada od betonskog grada
  76. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  77. Pravda za očeve
  78. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  79. Parkovi – pluća demokratije
  80. Grad ili opština, pitanje je sad
  81. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  82. DOPLER: pomak ka prirodi!
  83. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?

Postalo je gotovo nemoguće upaliti TV, pregledati portale na internetu ili uzeti bilo koji ženski časopis, a da nam se pred očima ne ukaže reklama za efektno mršanje, 100 postotno skidanje celulita, strija, bora…

Nakon jedne takve terapije, jasno je da je vodeći problem zemaljske kugle to što žene imaju viška mesa na sebi. Jer, da je drugačije, zašto bi nas bombardovali suvislim naslovima „Smršajte 5 kg za dan“, „10 kila manje samo za nekoliko dana“, te reklamama o, naravno, uspješnim tabletama uz pomoć kojih vam neće pasti na pamet da jedete!

E sad, kako sretnica koja je za dan smršala pet kila da sutra izađe iz kuće. Šta će obući? Sve veliko? Ali, naravno, ženama za ljepotu ništa nije teško, pa ni taj dosadni (bar meni) šoping.

I nakon što se prežive svi savjeti za mršanje, pred oči i izađe prava ljubavna bajka: ona je sretna, upravo je oprala kosu, a on je nježno ljubi, jer ona konačno ima čisto tjeme! Da bi žena dobila takvu ljubav, prvo treba da ima perut pa da nakon muke konačno nađe odgovarajući šampon koji će istu da joj ukloni. Muškarac njenog života je zadovoljan. I sretan. Naravno, sretna je i ona, i leškare na travi i maze se.

I šta sad ja da radim? Mislim, nemam perut! A nigdje nema reklame kako se perut nabavlja, nju niko ne reklamira. Tako da moj muškarac neće biti sretan, jer sam izborila tu tešku bitku.

Al’ valjda još ima šansi. I novih reklama.

On sjedi s društvom, ona je sa prijateljicama tu u blizini. Najednom, u stilu Merlinke, njoj se zadiže suknja, on mrdne nosom i odgurne točkove stolice i nađe se tik pored nje i oni sretni.

A sve zbog dnevnog uloška određenog naziva, koji je zamirisao u pravi tren pravom muškarcu.

Opet sam propala iz lekcije o zavođenju. Mislim, rijetko nosim suknju, a i da obučem ne znam da li bi ta svježina doprla baš tamo gdje treba. Il’, gluho bilo, na pogrešnu adresu. Pa šta onda?

Iz reklame u reklamu moje nade da ću postati brendirana zavodnica sve su manje.

I onda, da i prisjednu do kraja, počnu reklame o maskarama, one trepću očima prekrivenim trepavicama od koji metar. Jest’ ja baš mislim kako, iako vape za maskarom, moje trepavice nisu istu vidjele ni 10 puta. Ja kad maskaru pogledam trepćem ko svraka na jugovinu. Što se tiče reklame za maskaru mogli su komotno (bar iz mlađih dana) uzeti i mog brata. Za razliku od mojih, njegove trepavice su duugeeeee… I gdje je tu pravda?

Hajmo dalje, pa valjda u toj silnoj ljepoti koja se kupuje ima nešto i za mene.

Na sceni je Ona, prelijepa, u predobroj haljini. Muškarac i čini se pomalo zlobna prijateljica komentarišu kako je lijepa. Naravno prijateljica kaže da je to zbog nove haljine. E baš, da bi žensko bilo lijepo treba svaki dan da kupi novu haljinu ili…? Ne, nije nova, oprana je Perwolom, veli mlada noseći lagano k’o perce pakovanje od par kila Perwola i odjezdivši s novim frajerom. Jer, nekad treba imati i nešto novo.

E sad, po ovome za novog frajera, makar ni starog nemala kako treba, potrebno mi je da imam: staru haljinu (to imam), zlobnu prijateljicu (to nemam) i da nosam sa sobom Perwol! E to zadnje, ne pada mi na pamet. Makar muška nikad moje oči ne vidjele!

Ljepota i zavođenje su nam tu na korak. Treba ih samo kupiti. Nebitno da li se radi o operacijama, nadogradnji kose, push up grudnjacima, stražnjicama kao u J.LO….

Hm, već zamišljam blijedi pogled muškarca koji je ostao zadivljen nečijim bujnim poprsjem, a onda kad je došao onaj čas, poprsje ili bolje rečeno sise se istopile. Ostaje mu samo da prihvati prevaru i odradi posao, pa se vremenom možda i ljubav rodi ili da damu zamoli da ode, a da grudnjak ostavi, jer ispada da se u njega zagledao.

Daleko od toga da i sama ne volim na sebe stavljati razne losione, kreme, ruževe (obožavam crvene).

Ipak, mislim da donekle robujemo industriji ljepote i vjerovanju u čudotvorne kreme koje podmlađuju po 10 godina.

„Da, imam te godine, ali nemam bore koje to dokazuju“, cvrkuće ženica iz auta, čini se policajcu, koji joj pregleda dokumente ili cariniku. Naravno nikad se u toj reklami nije spomenulo koje ona to godine ima…

Ne mislim da moram imati kilo šminke na sebi, umjetne trepavice, ekstenzije za kosu da bi bila poželjna, istina neću vjerovatno biti nikad djevojka sa reklama, ali šta fali.

Jedna mlada prijateljica, za kojom se svi okreću, šaleći se na svoj račun, rekla je da nikad niko od onih s kojima je u vezi nije vidio nenašminkanu i u šali dodaje da bi da se to desi završilo raskidom.

I nije ona jedina koja, iako zaista lijepa, sumnja u svoju ljepotu, pa je nadograđuje nadogradnjama.

I zaista kao da nikad nije bilo jednostavnije biti lijep. Bar tehnički. Ljepota košta nekoliko maraka.

TAGS

TAGS