Postalo je gotovo nemoguće upaliti TV, pregledati portale na internetu ili uzeti bilo koji ženski časopis, a da nam se pred očima ne ukaže reklama za efektno mršanje, 100 postotno skidanje celulita, strija, bora…
Nakon jedne takve terapije, jasno je da je vodeći problem zemaljske kugle to što žene imaju viška mesa na sebi. Jer, da je drugačije, zašto bi nas bombardovali suvislim naslovima „Smršajte 5 kg za dan“, „10 kila manje samo za nekoliko dana“, te reklamama o, naravno, uspješnim tabletama uz pomoć kojih vam neće pasti na pamet da jedete!
E sad, kako sretnica koja je za dan smršala pet kila da sutra izađe iz kuće. Šta će obući? Sve veliko? Ali, naravno, ženama za ljepotu ništa nije teško, pa ni taj dosadni (bar meni) šoping.
I nakon što se prežive svi savjeti za mršanje, pred oči i izađe prava ljubavna bajka: ona je sretna, upravo je oprala kosu, a on je nježno ljubi, jer ona konačno ima čisto tjeme! Da bi žena dobila takvu ljubav, prvo treba da ima perut pa da nakon muke konačno nađe odgovarajući šampon koji će istu da joj ukloni. Muškarac njenog života je zadovoljan. I sretan. Naravno, sretna je i ona, i leškare na travi i maze se.
I šta sad ja da radim? Mislim, nemam perut! A nigdje nema reklame kako se perut nabavlja, nju niko ne reklamira. Tako da moj muškarac neće biti sretan, jer sam izborila tu tešku bitku.
Al’ valjda još ima šansi. I novih reklama.
On sjedi s društvom, ona je sa prijateljicama tu u blizini. Najednom, u stilu Merlinke, njoj se zadiže suknja, on mrdne nosom i odgurne točkove stolice i nađe se tik pored nje i oni sretni.
A sve zbog dnevnog uloška određenog naziva, koji je zamirisao u pravi tren pravom muškarcu.
Opet sam propala iz lekcije o zavođenju. Mislim, rijetko nosim suknju, a i da obučem ne znam da li bi ta svježina doprla baš tamo gdje treba. Il’, gluho bilo, na pogrešnu adresu. Pa šta onda?
Iz reklame u reklamu moje nade da ću postati brendirana zavodnica sve su manje.
I onda, da i prisjednu do kraja, počnu reklame o maskarama, one trepću očima prekrivenim trepavicama od koji metar. Jest’ ja baš mislim kako, iako vape za maskarom, moje trepavice nisu istu vidjele ni 10 puta. Ja kad maskaru pogledam trepćem ko svraka na jugovinu. Što se tiče reklame za maskaru mogli su komotno (bar iz mlađih dana) uzeti i mog brata. Za razliku od mojih, njegove trepavice su duugeeeee… I gdje je tu pravda?
Hajmo dalje, pa valjda u toj silnoj ljepoti koja se kupuje ima nešto i za mene.
Na sceni je Ona, prelijepa, u predobroj haljini. Muškarac i čini se pomalo zlobna prijateljica komentarišu kako je lijepa. Naravno prijateljica kaže da je to zbog nove haljine. E baš, da bi žensko bilo lijepo treba svaki dan da kupi novu haljinu ili…? Ne, nije nova, oprana je Perwolom, veli mlada noseći lagano k’o perce pakovanje od par kila Perwola i odjezdivši s novim frajerom. Jer, nekad treba imati i nešto novo.
E sad, po ovome za novog frajera, makar ni starog nemala kako treba, potrebno mi je da imam: staru haljinu (to imam), zlobnu prijateljicu (to nemam) i da nosam sa sobom Perwol! E to zadnje, ne pada mi na pamet. Makar muška nikad moje oči ne vidjele!
Ljepota i zavođenje su nam tu na korak. Treba ih samo kupiti. Nebitno da li se radi o operacijama, nadogradnji kose, push up grudnjacima, stražnjicama kao u J.LO….
Hm, već zamišljam blijedi pogled muškarca koji je ostao zadivljen nečijim bujnim poprsjem, a onda kad je došao onaj čas, poprsje ili bolje rečeno sise se istopile. Ostaje mu samo da prihvati prevaru i odradi posao, pa se vremenom možda i ljubav rodi ili da damu zamoli da ode, a da grudnjak ostavi, jer ispada da se u njega zagledao.
Daleko od toga da i sama ne volim na sebe stavljati razne losione, kreme, ruževe (obožavam crvene).
Ipak, mislim da donekle robujemo industriji ljepote i vjerovanju u čudotvorne kreme koje podmlađuju po 10 godina.
„Da, imam te godine, ali nemam bore koje to dokazuju“, cvrkuće ženica iz auta, čini se policajcu, koji joj pregleda dokumente ili cariniku. Naravno nikad se u toj reklami nije spomenulo koje ona to godine ima…
Ne mislim da moram imati kilo šminke na sebi, umjetne trepavice, ekstenzije za kosu da bi bila poželjna, istina neću vjerovatno biti nikad djevojka sa reklama, ali šta fali.
Jedna mlada prijateljica, za kojom se svi okreću, šaleći se na svoj račun, rekla je da nikad niko od onih s kojima je u vezi nije vidio nenašminkanu i u šali dodaje da bi da se to desi završilo raskidom.
I nije ona jedina koja, iako zaista lijepa, sumnja u svoju ljepotu, pa je nadograđuje nadogradnjama.
I zaista kao da nikad nije bilo jednostavnije biti lijep. Bar tehnički. Ljepota košta nekoliko maraka.