1. Betonske kanalice HAURATON
  2. Svjetlana
  3. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  4. Smijte se, sebi se smijete
  5. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  6. Sumatra – vremeplovna lađa
  7. Sex
  8. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  9. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  10. Smisao postojanosti
  11. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  12. Mirisni tragovi jeseni
  13. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  14. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  15. Zašto žene padaju na loše dečke?
  16. Uspješna mama i eko projekat
  17. Mrzimljupci
  18. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  19. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  20. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  21. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  22. Should I stay or should I go?
  23. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  24. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  25. Teferič koji ne prestaje
  26. Alex Cross
  27. Skyfall
  28. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  29. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  30. Httpool Online Advertising
  31. DVB-s očima ovisnika
  32. The Chosen One
  33. City break: Amsterdam
  34. Legenda o padu Troje
  35. Sjeverna Baskija
  36. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  37. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  38. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  39. Naš BOT na naličju mjesta
  40. Ljepota dolazi iz frižidera!
  41. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  42. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  43. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  44. Zelenooka romantičarka
  45. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  46. Halali nam Zuko!
  47. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  48. Razgovor trojice
  49. Prosjak i gospodin
  50. Kids Land mame i njihove djevojčice
  51. Kokuz
  52. Glas Naroda
  53. Istina
  54. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  55. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  56. Čudna jada od betonskog grada
  57. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  58. Pravda za očeve
  59. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  60. Parkovi – pluća demokratije
  61. Grad ili opština, pitanje je sad
  62. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  63. DOPLER: pomak ka prirodi!
  64. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?
sri, jul 17, 2019
  1. Betonske kanalice HAURATON
  2. Svjetlana
  3. Jesu li za seks potrebne emocije, muškarci ili vibrator?
  4. Smijte se, sebi se smijete
  5. Ljude je potrebno ne samo slušati već ih i čuti!
  6. Sumatra – vremeplovna lađa
  7. Sex
  8. Branislav Nušić, Ožalošćena porodica (NP Sarajevo)
  9. Naličje i naslijeđe porodičnog života
  10. Smisao postojanosti
  11. Politika privatnosti – Httpool Online Advertising
  12. Mirisni tragovi jeseni
  13. Žene u kockarnici – Samo kuću čuvaj!
  14. Strah i bijeda Trećeg rajha (SARTR)
  15. Zašto žene padaju na loše dečke?
  16. Uspješna mama i eko projekat
  17. Mrzimljupci
  18. Održan 8. memorijalni odbojkaški turnir “Bihać 2011”
  19. Šok na Bilinom polju: Ibišević dvaput propustio matirati Portugal
  20. BiH teško poražena u Lisabonu: Portugal ubjedljivom pobjedom odlazi na EURO 2012
  21. Parker i Batum odveli Francusku u finale
  22. Should I stay or should I go?
  23. Pobjednici 34. Kazališnih igara u Jajcu
  24. Razbijač Ralf – Wreck it Ralph
  25. Teferič koji ne prestaje
  26. Alex Cross
  27. Skyfall
  28. U Zvorniku ja sam ostavio svoje srce
  29. (Klinička) Smrt jednog konFLJutera
  30. Httpool Online Advertising
  31. DVB-s očima ovisnika
  32. The Chosen One
  33. City break: Amsterdam
  34. Legenda o padu Troje
  35. Sjeverna Baskija
  36. Bacajà: mjesto gdje je komedija dell’arte ponovo oživjela!
  37. Gdje provesti najluđu noć? – U Istanbul uz trbušne plesačice
  38. Bellagio- omiljena destinacija visoke aristokracije
  39. Naš BOT na naličju mjesta
  40. Ljepota dolazi iz frižidera!
  41. Mini vodič kroz svijet vjenčanica
  42. Kako da vaš komp posluži u prehrambene svrhe
  43. Dragan Marinković Maca: Nisam glup čovjek
  44. Zelenooka romantičarka
  45. Almir Kurt: Sin je najbolji saradnik na svijetu!
  46. Halali nam Zuko!
  47. Sarajevo, Mevlid, Amerika, Sarajevo
  48. Razgovor trojice
  49. Prosjak i gospodin
  50. Kids Land mame i njihove djevojčice
  51. Kokuz
  52. Glas Naroda
  53. Istina
  54. Tužilaštvo BiH : INSTITUCIJA KOJE VIŠE NEMA !
  55. Između osobnog, lokalnog i globalnog
  56. Čudna jada od betonskog grada
  57. Homo homini lupus est ili kratka crtica o nama
  58. Pravda za očeve
  59. Žene zbog predrasuda manjina među inženjerima
  60. Parkovi – pluća demokratije
  61. Grad ili opština, pitanje je sad
  62. Muzika i umjetnost kao refleksija politike
  63. DOPLER: pomak ka prirodi!
  64. Rusi dolaze: Donose li dobre namjere?

Kako izgraditi dobar i efikasan tim?

Teško, ali može se. Prvo i najvažnije je staviti prave ljude na pravo mjesto. Ne možete očekivati da kreativna osoba ispunjava excel tablice ili da povučena osoba drži inspirativne prezentacije. To im ubija motivaciju ili ih izlažete nepotrebnom stresu što u konačnici rezultira nezadovoljstvom pa često i rušenjem samopouzdanja. Brilijantni ljudi na pogrešnim mjestima mogu biti ispodprosječni. Drugo i ne manje važno je da se rad evaluira i nagrađuje. To nije uvijek novac. Štoviše nekad su druge vrste motivatora znatno snažnije, ali ih treba prepoznati i ponuditi. Za to je potrebno ne samo slušati ljude već ih i čuti!

Kakvi su procesi i dinamika rada u timovima u odnosu na uloge pojedinaca u njemu?

Izuzetno je važna grupna dinamika i kolegijalnost. Ako se pojedinac nikako ne uklapa u tim, njegov trud je najčešće uzaludan. Kao što je važno da se na pravim mjestima nalaze pravi ljudi, jednako tako je važno sastaviti pravi tim u kojem svatko vidi svoj smisao.

Godinama ste u svijetu marketinga. Kako Vi vidite stanje marketinga danas?

Mislim da su i najbolje i najgore godine iza nas. Ja nisam toliko osjetila ove loše godine jer sam na početku krize otišla u područje koje je, unatoč svemu, raslo, a raste i danas. Po meni je najvažnije uočavati tržišne promjene i prilagođavati se. Mnogi su zanati izumrli i mnogi će još izumrijeti. Napredak to diktira i imaš opciju sjediti i plakati ili se prilagoditi. Darvin je još davno to lijepo rekao – prilagodljiviji opstaju. Nema tu puno filozofije.

Koliko je bitan marketinški nastup jedne kompanije?

Dobar marketinški nastup je bit svega. On podrazumijeva cijeli niz aktivnosti. Da je najbolji proizvod na svijetu, a niko za njega ne zna, sve badava. Isto tako i da uložite ogromne novce u oglašavanje lošeg proizvoda ili da ga tržište ne prihvaća ili da nije spremno na njega, ili pogriješite s cijenom ili s distribucijom, osuđeni ste na propast.

Kada se radi konkretno o Vašoj firmi, kakvi su Vam planovi za budućnost?

Nemamo dugoročne planove jer smatramo kako nitko ne zna što će biti za dvije godine, a kamoli za 10. Znači, naredne 2 godine smo u digitalnom marketingu, a nakon toga smo tamo gdje bude postojala ozbiljna tržišna potražnja.

Kakvo je marketinško tržište u regionu?

A tak’. Srednja žalost. Ne možemo reći da smo baš gladni i žedni niti da smo bogati. Radi se znatno više za manje novaca, ali izgleda da su klijenti počeli shvaćati da nitko nema koristi od iscrpljivanja agencija i da dolaze bolja vremena.

Nekada su glavni marketinški oglašivači bili novinski oglasi i tv reklame, a trenutno prednjače internet reklame. Šta nam donosi budućnost?

Nitko ne zna što nam donosi budućnost jer dok ja sad ovo pišem, negdje, vjerojatno u Silikonskoj dolini, nastaje novi „Facebook“ ili „Google“ da toga ni oni nisu svjesni. TV oglašavanje će u našim krajevima još dugo živjeti jer je stanovništvo osiromašeno i to im je jedini vid zabave koji si mogu priuštiti. Ono što će se sigurno dogoditi je povezivanje raznih platformi/kanala gdje će osoba moći paralelno gledati npr. utakmicu na televiziji, komentirati sve na nekoj društvenoj mreži i kupovati tenisice koje nosi omiljeni klub i to sve na jednom, dva ili tri ekrana istovremeno.

Šta mislite o targetiranju i geotargetiranju reklama kada je u pitanju online i offline oglašavanje?

Svako uže targetiranje je dobro jer štedi novac. Internet to omogućava, ali ne primjećujem da se koristi u punoj mjeri. Doduše, moramo biti svjesni tržišta na kojima poslujemo. Ona su vrlo mala i nerazvijena tako da ponekad usko targetiranje ispadne neisplativo. Svaki slučaj treba razmatrati zasebno i donositi odluke u skladu s tim.

Da li je u svijetu marketinga lakše ženama ili muškarcima?

Nemam pojma. Nikad nisam imala nikakvih problema zato što sam žena, ni u marketingu niti u poslu općenito. Ako baš jako analiziram, sigurno jesam čula neke seksističke komentare, ali mene to nije smetalo. Komentira se svašta. I ono čemu ne pridajemo toliko pažnje kao rasi, religiji i spolu. Debljina, visina, ćelavost, veliki nos, klempavost… Fizička i razna druga obilježja su se komentirala i komentirat će se. Ne kažem da je to ispravno, ali to je tako. Možete se na sve ljutiti ili se šaliti na vlastiti račun. Ponekad mislim da se previše ističe ženska nepravda u poslovnom svijetu jer u tom svijetu, tko želi, zna i hoće, vrlo brzo izbriše sve stereotipe jer je produktivnost jedino obilježje koje se na kraju dana gleda. Ja mislim da je ozbiljniji problem, općenito, društveni položaj žene na Balkanu.

U hotelu Lone u Rovinju od 16. do 19. aprila 2015. održano je treće izdanje Dana komunikacija. Tokom tri festivalska dana, više od 15 predavača svjetskog kalibra – lidera i vizionara marketinške industrije ponudili su uvid u nove trendove i prikazali najbolja svjetska ostvarenja u online i offline oglašavanju u protekloj godini.

Da li ste zadovoljni odazivom medija iz Regiona i kolika je bila zainteresovanost za ovogodišnji festival?

Jako smo zadovoljni festivalom općenito. To je festival na kojem se dodjeljuju lokalne nagrade tako da je većina sudionika, od 1700 akreditiranih, iz Hrvatske, ali bilježimo sve veći broj posjetitelja i medija iz regije. Ovaj festival stvarno prerasta granice Hrvatske i ima tendenciju postati regionalni.

Na šta ste posebno ponosni i šta biste izdvojili kao Vaš najveći uspjeh?

Ne znam, možda to što uvijek radim ono što me veseli i što me vodi isključivo unutarnja motivacija, a ne vanjska. Nikad mi novac, niti bilo koje priznanje, nije bio ni cilj ni motivator, to je obično dolazilo kao posljedica. Ok, veseli to čovjeka, ali ni otprilike kao dobro obavljen posao iza kojeg možeš ponosno stajati.

Bez čega ne možete zamisliti svoj dan?

Bez svega mogu zamisliti svoj dan. Ja sam prilično prilagodljiva, uz šeretski osmijeh nastavlja…

Na šta najviše trošite svoj novac?

Na putovanja i edukaciju.

Popularno

TAGS

Archivies

Popularno

TAGS

Archivies